spotkanie organizacyjne – Rok Szkolny 2021/22

Spotkanie organizacyjne w sprawie Roku Szkolnego 2021/22 odbędzie się 1 września (środa) o godz. 18:30 w sali stołówki w szkole przy ul. Zielonej 14.

Do zobaczenia !

Czytaj więcej

rekrutacja na rok szkolny 2021/2022

Od maja rusza rekrutacja do naszej szkoły na rok szkolny 2021/2022.

Rodzice, którzy są zainteresowani nauką swoich dzieci w naszej szkole proszeni są o wysłanie maila ze zgłoszeniem na adres k.sosinowicz@szkolamarzen.pl lub wysłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy w zakładce rekrutacja na naszej stronie.

W zgłoszeniu prosze podać:

  1. Imię, nazwisko i wiek dziecka
  2. do której klasy miałoby być przyjęte dziecko
  3. telefon kontaktowy

Wszelkie wątpliwości można wyjaśnić również telefonicznie: 502 248 587

Czytaj więcej

ALEKSANDER TSOLKA – Klarnet

Czytaj więcej

ANNA BONIECKA – Skrzypce

Absolwentka Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie filia w Białymstoku. Wydział instrumentalny wraz profilem pedagogicznym ukończyła z wyróżnieniem w klasie skrzypiec Tomasza Radziwonowicza. Od 1998 r. gra w składzie kwartetu smyczkowego The Strings, z którym wykonała bardzo wiele koncertów w Polsce i za granicą oraz współpracowała z największymi gwiazdami polskiej estrady rozrywkowej. Od 1998 r. gra w stałym składzie orkiestry kameralnej Sinfonia Viva. Ponadto rozwija działalność pedagogiczną prowadząc lekcje gry na skrzypcach w Szkole Marzeń w Piasecznie oraz działalność kompozytorską.

Czytaj więcej

OLENA ZHUROVA-TSOLKA – Wiolonczela

Ukończyła Wyższy Instytut Muzyczny im. M. Łysenki we Lwowie w klasie wiolonczeli prof. Juria Łaniuka, uzyskując kwalifikacje wykonawcy koncertowego, muzyka zespołu kameralnego, muzyka orkiestry oraz wykładowcy.

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Fr. Chopina w Warszawie w klasie wiolonczeli prof. A. Wróbla oraz kameralistyki prof. M. Nosowskiej.

Wieloletnia uczestniczka kursów mistrzowskich w Zurichu prowadzonych przez prof. Eberharda Finke, koncertmistrza Berliner Philharmoniker.

Jako muzyk orkiestry INSO ( International New Symphony Orchestra) koncertowała w wielu krajach Europy oraz Chinach.

Interesuje się Muzyką Dawną, uczestniczyła w wykładach i kursach interpretacji prowadzowych przez Agatę Sapiechę oraz Teresę Kamińską.

Organizuje i prowadzi zajęcia muzyczno-edukacyjne z wiolonczelą w roli głównej – dla dzieci w wieku przedszkolnym cykl „O dziewczynce Wioli i Śpiewającym Drzewie”, dla młodzieży szkolnej – „Opowieści snute smyczkiem”.

Czytaj więcej

ALEKSANDRA ZAWROTNIAK- kształcenie słuchu (Zielona)

Absolwentka Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi Wydziału Kompozycji, Teorii Muzyki, Rytmiki i Edukacji Artystycznej na kierunku Kompozycja i Teoria Muzyki o specjalizacji Teoria Muzyki gdzie uzyskała tytuł magistra sztuki. Swoje kwalifikacje pedagogiczne zdobywała w Szkołach Muzycznych  I i II st. w Łodzi i Wrocławiu w zakresie nauczania przedmiotów teoretycznych i fortepianu oraz podczas prywatnej praktyki.
Zamiłowanie do muzyki pielęgnuje poprzez działalność pedagogiczną dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem  z dziećmi – tymi młodszymi jak i trochę starszymi oraz pracę przy realizacji dźwięku i montaż muzyki do obrazów filmowych. 
 
Czytaj więcej

DOROTA KRZYŻOWSKA – FORTEPIAN (Okrężna)

Z wykształcenia i zamiłowania muzyk i pedagog. Uczęszczała do PSM I i II st. im. K. Szymanowskiego w Warszawie. Z wynikiem bardzo dobrym ukończyła Akademię Muzyczną im. Fr. Chopina, na wydziale fortepianu, klawesynu i organów, uzyskując tytuł magistra sztuki. Swoje umiejętności doskonaliła na licznych kursach mistrzowskich w kraju i zagranicą, organizowanych przez wybitnych instrumentalistów i pedagogów (m.in. Daniel Roth i Milan Slechta). Była stypendystką fundacji im. A. Schweizera w Alzacji. Od 1986r. prowadzi działalność pedagogiczną w zakresie nauczania gry na fortepianie i muzyki. Systematycznie poszerza wiedzę i rozwija umiejętności w zakresie metodyki. Nauczanie dzieci i obserwowanie ich rozwoju sprawia jej dużo radości i satysfakcji, tym bardziej, że to nie tylko umiejętności praktyczne i kształtowanie wrażliwości artystycznej. Gra na instrumentach zdecydowanie wpływa na rozwój intelektualny (np. na podzielność uwagi, myślenie analityczne), emocjonalny (umiejętność radzenia sobie ze stresem, budowanie poczucia własnej wartości) i psychiczny (dyscyplina, wytrzymałość, koordynacja wzrokowo-ruchowo-słuchowa). Dodatkowe zainteresowania to psychologia, historia, literatura i podróże krajoznawcze.

Czytaj więcej

TERESA CHLEBUS – Rytmika, Kształcenie słuchu

Ukończyła z wyróżnieniem sekcję Rytmiki na wydziale Wychowania Muzycznego PSM II st im. Fr. Chopina w Warszawie, studia na wydziale Wychowania Muzycznego Akademii Muzycznej w Warszawie oraz Matematykę na Uniwersytecie Warszawskim. Przez wiele lat współpracowała z Eksperymentalnym Warsztatem Rytmiki w IPN Akademii Mauzycznej, będącym zapleczem dla powstających wówczas studiów Rytmiki.
Pracowała m.in. w PPSM im. K.Szymanowskiego w Warszawie jako nauczyciel umuzykalnienia i rytmiki, oraz w wielu przedszkolach jako instruktor rytmiki. Od wielu lat uczy opracowaną przez siebie metodą malutkie dzieci gry na pianinie i keyboardzie. Wielu jej uczniów kontynuowało z powodzeniem naukę muzyki w Szkołach Muzycznych.

Czytaj więcej

KATARZYNA URBAŃSKA – Zespoły wokalne, Solfeż, Emisja głosu

Ukończyła Akademię Bydgoską (obecnie Uniwersytet Bydgoski) im. Kazimierza Wielkiego na Wydziale Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej, specjalność edukacja muzyczna oraz dyrygentura chóralna. Naukę kontynuowała na Wydziale Wokalnym Akademii Muzycznej im K. Lipińskiego we Wrocławiu, specjalizując się w zakresie oratoryjno-pieśniarskim w klasie śpiewu solowego profesora Piotra Łykowskiego. W trakcie studiów koncertowała w kraju i zagranicą (m.in. koncerty w ramach festiwalu Wratislawia Cantans we Wrocławiu oraz cykl recitali muzyki dawnej we Francji). Na tej samej uczelni ukończyła Podyplomowe Studia Muzykoterapii. Posiada doświadczenie zawodowe zarówno jako pedagog (rytmika w przedszkolu, emisja głosu, ) oraz jako muzykoterapeuta – zajęcia muzykoterapii grupowej i indywidualnej w Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Jej zainteresowania muzyczne dotyczą wykonawstwa muzyki barokowej, działalność pedagogiczna jest natomiast powołaniem, zamiłowaniem i pasją.

Czytaj więcej

KATARZYNA MARCINKOWSKA – Kształcenie słuchu, Audycje muzyczne (Zielona)

Ukończyła wydział instrumentalny Szkoły Muzycznej im. J. Elsnera w Warszawie w klasie oboju prof. dr hab. K. Wroniszewskiego oraz dyrygenturę chóralną na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. zw. A. Banasiewicza (2004). Na tej samej uczelni obroniła pracę magisterską z metodyki kształcenia słuchu dla dzieci niewidomych, będąc nauczycielem tego przedmiotu w Szkole Muzycznej dla Niewidomych w Laskach. Ukończyła Specjalizację w zakresie Kształcenia Słuchu w Międzyuczelnianej Katedrze Kształcenia Słuchu (2007). Współpracowała jako instrumentalistka z Warszawskim Towarzystwem Muzycznym i jako instruktor muzyki z Domem Kultury “Włochy” oraz jako dyrygent z Chórem Żydowskim Clil.

Czytaj więcej