Nowe zasady rekrutacji do PALO

Nasze liceum dostosowało zasady rekrutacji do warunków wynikających z pandemii.

Główne zmiany w stosunku do poprzedniego regulaminu – to:

1.           zniesienie obowiązku przystąpienia do egzaminów wstępnych; rekrutacja oparta zostanie na ocenach uzyskanych przez kandydata w I półroczu bieżącego roku szkolnego;

2.           nowe terminy w harmonogramie rekrutacji, w tym:

a)           4 maja, godz. 17.00  – dzień otwarty na platformie do wideokonferencji (zapraszamy do zapisywania się do 29 kwietnia pod adresem: sekretariat@szkolamarzen.pl),

b)           do 8 maja – złożenie dok…

Dlaczego warto wybrać nasze LO?

Oto 10 powodów, dla których warto wybrać PALO

2

 

Święto Wspólnoty Europejskiej

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,

9 maja to święto wspólnoty europejskiej – Dzień Europy.

Jeżeli idee wspólnoty europejskiej, poszanowania wartości są Państwu bliskie, zapraszamy do wspólnych obchodów tego święta, tym razem w wąskim gronie, ale ze świadomością że wiele osób w całej Europie świętuje w ten sposób. Odnajdźmy w tej niecodziennej formie świętowania siłę, który wzmocni naszą jedność.

Jak będą wyglądały obchody tego święta w naszej szkole?

  1. 8 maja rozpoczęliśmy omawianie zagadnień związanych z Unią Europejską, zapraszając uczniów na, zorganizowane przez Przedsta…

Biologia nie nudzi- tylko zamiłowanie do doświadczeń pobudzi

E20BE45541C84945BCB603FA635A21AC

Przyszło nam się zmierzyć z niecodzienną sytuacją nauczania na odległość. Radzimy sobie dzielnie, a nawet doświadczenia są możliwe do wykonania w zaciszu domowym każdego Ucznia, jak i w trakcie zajęć lek…

WITAJ MAJOWA JUTRZENKO!

W konkursie szkolnym z okazji 229. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 maja zwycięzcą został uczeń klasy 5d Michał Kuberski-Kerschke.
Michał przygotował swoją wersję dokumentu, który był owocem nowoczesnej, oświeconej polskiej myśli państwowej, powstałym w oparciu o najlepsze wzorce epoki rozumu. Gratulujemy!

Dr. Frankenstein’s monster

IMG_7711
W ramach projektu o doktorze Frankenstein uczniowie klas 5 obejrzeli krótką historyjkę przedstawiającą historię naukowca i stworzonego przez niego potwora a następnie mieli za zadanie narysować potwora według swojego pomysłu i  opisać go używając struktur opanowanych podczas zajęć języka angielskiego (it has got/hasn’t got, it likes/it do…